Konkurs

12.07.2024. u 00:07

Nagradni konkurs za idejno rješenje logotipa GEF7 projekta

Ministarstvo turizma, ekologije, održivog razvoja i razvoja sjevera, raspisalo je nagradni konkurs za idejno rješenje logotipa GEF7 projekta. Oni su pozvali sve zainteresovane da dostave svoje kreativne prijedloge! Cilj konkursa je da projekat ,,Integrisanje biodiverziteta u sektorske politike i prakse i jačanje zaštite ključnih tačaka biodiverziteta u Crnoj Gori” (GEF7), dobije originalno idejno-grafično rješenje logotipa, koji će projektu dati jedinstveni vizuelni identitet i prepoznatljivost. Sve detalje i pravila konkursa, pročitajte u tekstu niže.

Opis projektnog zadatka:

GEF 7 projekat je geografski fokusiran na ključna područja biodiverziteta (KBA) Crne Gore, a obuhvata razne vrste intervencija i uključuje zaštitu ekosistema, te rad sa proizvodnim sektorima, kao što su turizam, poljoprivreda i šumarstvo.

Projekat se sastoji iz 2 ključne komponente:

Prva komponenta se bavi upravljačkim ograničenjima povezanim sa zaštićenim područjima i nezaštićenim ključnim tačkama biodiverziteta. Projekat se bavi unapređenjem upravljanja zaštićenim pilot područjima, kako bi se osigurali poštovanje međunarodnih zahtjeva koji se odnose na zaštitu važnog biodiverziteta u okviru ključnih područja biodiverziteta i drugih međunarodnih ključnih tačaka biodiverziteta

Druga komponenta se fokusira na proizvodne oblasti van zaštićenih područja, a koji se nalaze u blizini ključnih područja biodiverziteta, u kojima će se projekat baviti sektorskim prijetnjama biodiverzitetu, i to kroz integrisanje prakse koja je prilagođena biodiverzitetu i adaptacijom sektorskih scenarija razvoja za turizam, šumarstvo i poljoprivredu da bi se uzeli u obzir potencijalni uticaji na biodiverzitet

Više informacija o projektu, dosadašnjim realizovanim inicijativama i aktivnostima, možete pronaći na zvaničnom sajtu projekta.

Konkursom se podrazumijeva da uz nagrađeno rješenje logotipa projekta, pobjednik (nakon zvaničnog proglašenja) kreira i knjigu grafičkih standarda, koja će obuhvatiti: pozitiv i negativ logotipa, atipične varijante logotipa, načine primjene logotipa, kolor paletu projekta (brend boje), način i tehnike primjene brend boja, definisanje tipografije (za štampani materijal i elektronske fajlove), memorandum projekt, flajere, info table, brošure i sličan promotivni materijal, elektronski potpis u emailu, opis primjene standarda na sajtu, emplejt za powert point prezentacije i vizit kartu.

Više informacija na linku.